KIRPPUKOTI

KIRPPUKOTI

tiistai 14. lokakuuta 2014

Odotettavissa ihania asioita

Mulla on yks ihana juttu, joka saapuu meille marraskuun lopussa. Ens viikolla päästään kattoo sitä. Ikinä en oo semmosta omistanu, jännittää. Olen lukenut opuksia siitä miten sitä pitäisi kasvattaa. Tyttären suuri unelma toteutuu. Arvaako joku mistä on kysymys? 

Sitten kun se saapuu voi olla että päivityksillä on vieläkin pidemmät välit. 




Syksyllä alan aina suurkuluttaa sisustuslehtiä.
Ootteko hoksannu uuden Mollie home-lehden? Sisällä superihania käsityöläisten kämppiä. 101 ideer lehdessä oli taas kivoja DIY juttuja. Ite kun en keksi mitään omasta päästäni.



Kirppiksiltä olen tehnyt pari huimaavaa löytöä. Yks odottaa pesulakäyntiä ja sit se pääsee lattialle ja kuvattavaksi. Tämä pääkallo on löytö viime kesältä. 


3 kommenttia:

  1. Ooh, tuleeko teille koiravauva?? Ihana pääkallolöytö, Mollie-lehtikin vaikuttaa tutustumisen arvoiselta. Mukavaa keskiviikkoa!

    VastaaPoista
  2. Hyvä Enne! Tulee! Mä varmaan sekoon siitä...Mukavaa torstaita.

    VastaaPoista
  3. Mä haastoin sut, jos se yks ihana juttu vaan antaa sen verran aikaa :) Hauskoja hetkiä pennun kanssa!

    VastaaPoista