KIRPPUKOTI

KIRPPUKOTI

sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Syysviboja

Moikka!
Täällä fiilistellään täysillä syksyä ja se tuo aina mukanaan oudon kaipuun mm.sarvipäihin. Sohvan tyynyvalikoima on siis päivittynyt kahdella uudella tyynyllä. Toisen ostin kesällä Berliinistä Stilwerkistä ja toisen (tuon mustan) ihan Prismasta. Silkkitäkki oli niin reikiintynyt että sai lähtöpassit ja tilalle tuli Kokkolan kirppikseltä löytämäni täkki 2 eurolla.


Lähikuvat tyynyistä




Olohuoneen seinän kuvakollaasi on täydentynyt yhdellä uudella ristipistotyöllä


Korujakin olen löytänyt kesällä kirppiksiltä


Sitten pihalle:

Puuutarhapatsaat ei oo oikein mun juttu, mutta kun näin tämän tytön omena kädessään tuli huikee idis että tää sopis meiän ison kiven päälle. Tyttö löytyi Juthbacka-markkinoilta


Tänä vuonna laitoin punaisia aurigonkukkia


Nämä unikot on niin ihania, en ois uskonut että ne todella onnistuis. Nakkelin siemeniä joskus kesäkuun puolella maahan ja kas nepä kukkii.


Daalia aloitti kukinnan vasta äsken, voi kun olis paikka missä talvettaa tämä tumma kaunotar.
Lyhty on mun valitsema synttärilahja itselle, tein asian helpoksi miehelle.


Kultapallot on röhkässy niinku täälläpäin on tapana sanoa


Tyttäreni koristeli mun synttärikakun oman pihan kukilla


Ihana syksy on ollu tähän asti. Olen lomaillut nyt viikon ja nauttinut mahtavista ilmoista. Kukkasipulishow on alkanut, ja jatkuu vielä.

Mukavaa syksyä sinnekin!

10 kommenttia:

  1. Onpa kivat tyynyt! :) Enpä ole myös koskaan nähnyt tuon väristä auringonkukkaa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, minustakin tyynyt on tosi kivat. Mies ei ois antanu ostaa Berliinistä tuota tyynyä mutta pidin pääni:)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Juu kiitos, tuolla hinnalla ei haittaa vaikka ei niin kauaa kestäiskään.

      Poista
  4. Sarvipää-löydöt on ihan parhaita (missä tahansa muodossa) ja näyttäis teidän sohvalla olevan pari muutakin huisia tyynyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettinyt mitä nuo sarvipäät mahtaa tarkoittaa psykologiselta kantilta vai onko se vaan mun voimaeläin?

      Poista
  5. Ihania keltaisen/oranssin sävyjä sisustuksessa.

    VastaaPoista
  6. Oi miten kaunis kaulakoru ja ihanat punaiset auringonkukat.

    VastaaPoista