KIRPPUKOTI

KIRPPUKOTI

perjantai 15. marraskuuta 2013

Haaste isolla H:lla

Mä sain elämäni ensimmäisen blogihaasteen, kiitosta vaan Kartanon rouva Elise. Ja jos muuten luet tämän niin sen haluaisin sanoa, että vaikutat todella symppikseltä ja olet todellakin sellainen ihminen johon haluaisi tutustua tosi elämässä. Olen tohkeissani tätä nyt väsäillyt monta tuntia. On paljon vaikeampaa kertoa itsestään, kuin esimerkiksi esitellä kirppislöytöjä. Mutta narsistisena ihmisenä tartuin haasteeseen.
 
1. Mikä tai minkälainen olisit eläimenä?
 
 
 
(kuvassa äitini kissa Rauha)
 
Kissa, ehdottomasti. Koska minua ei voi komennella, tykkään nukkumisesta ja  lämpimästä. Olisin sylikissa, mutta tarvitsisin myös paljon omaa rauhaa. Haluaisin asua maalla missä voisin välillä ulkoillakin vapaana.
2. Lempimausteesi?
 
Valkosipuli jos sen voi luokitella mausteeksi.
3. Minkä taidon haluaisit osata?
 
Näitä on montakin, mutta ehkäpä valokuvaaminen on tällä hetkellä päällimmäisenä. Jotakin instrumenttia olisi myös kiva osata soittaa, mutta en ole ikinä tajunnut nuoteista yhtään mitään. Haluaisin osata neuloa ja ommella. Kadehdin suunnattomasti ihmisiä jotka osaavat edellä mainittuja asioita.  Lisäksi haluaisin oppia olemaan onnellinen, tässä ja nyt. Tiedän, että kukaan muu ei minua siinä estä kuin minä itse, mutta en silti vaan osaa.
4. Mikä on kaunein omistamasi esine?
 
 
Lontoosta ostamani kahviastiasto.
 
 
5. Mikä on rumin esineesi, mutta josta et tahdo luopua?
 
Keskuspölynimuri. Se on pakko saada  siivouksen jälkeen äkkiä pois silmistä.
6. Missä olet viimeksi lomaillut?
 
 
 
Viime kesänä kävimme koko perheen voimin Tanskassa, joka on ollut pitkäaikainen haave. Ihastuin niin että voisi kuvitella joskus jopa asuvani Tanskassa.
7. Mikä on tärkein matkamuistosi?
 
 
Lontoo oli kyllä mieleenpainuva. Se väentungos, monikansallisuus. Kaupungin hektinen tunnelma ja kaikki kaupalliset houkutukset. Lähellä oli etten pimahtanut sen tarjonnan edessä. Häämatka Kreetalle vuonna 2000 on toinen: 2 viikkoa lämpöä, hyvää ruokaa ja vapaus tehdä mitä huvittaa. Olla vaan, täydellisessä rentouden tilassa.
8. Missä haluaisit vielä käydä?
 
 
Paikkoja on niin monia: Japani, Thaimaa, New York, Pariisi, Bryssel, Amsterdam, Islanti...Toisaalta olisin kyllä ihan tyytyväinen jos pääsisin vaikka Tampereelle. Tämän hetkinen krooninen rahapula estää melkein täysin matkustelun.
9. Erään mainoslehtisen mukaan tämän sesongin must-hankintoihin kuuluvat paljettihousut. Aiotko hankkia sellaiset?
 
No en tod. Näyttäisivät aivan järkyttävältä meikäläisellä. Jalkani ovat nimittäin paksut kuin puhelinpylväät.
10. Lempivaatteesi?
 
Villasukat ja lökövaatteet. Sellaset jotka ei purista mistään.
11. Mitkä asiat kuuluvat ihanaan iltaan?
 
 


 
 
Koti-ilta, kun ollaan kaikki kotona ja lapset ei tappele. Koti on puhdas, kynttilät palaa ja olen leiponut jotain. Seuraavana päivänä ei ole töitä.
 
Enpä taida haastaa ketään, ihan laiskuuksissani.
Ilokseni olen todennut että mulla on nyt  10 lukijaa kasassa. Heippa vaan sinne! Tämä tietää sitä että arvonta tulee tässä lähipäivinä.
T. Iris
 

1 kommentti:

  1. Olipa ihanasti kirjoitettu, kiitos. Lämmitti sydäntä :)

    Kiva, kun vastasit ja jaksoitkin keksiä mukavia vastauksia. Minä olen haaveillut, että meillä olisi joskus Rauha-niminen kissa. Tanska kuulostaa yllättävän jännältä paikalta. Jotenkin sitä matkoja suunnitellessa tähtää aina jonnekin kauan ja outoon, mutta varsinkin lapsen kanssa voisimmekin käydä Tanskassa! Olen käynyt siellä lapsena, eikä siitä jäänyt mieleen kuin jäätelö, joka oli sateenkaren värinen ja aivan liian makea.

    Arvontaa jään odottelemaan :)

    VastaaPoista